Está Google en crise?
Non vos deixedes enganar polo título. Non estou a falar da omnipresente crise económica, que non sei que tal lle vai a Google neste eido, senón a unha hipotética crise - cicais o termo é algo excesivo - no que ten a ver coas ideas rompedoras que ten, cos produtos que ofrece.
Primeiro foi Google Vídeo. Malia que este proxecto era en moitos aspectos superior a YouTube, foi incapaz de acadar un éxito semellante ao popular portal de vídeos online, o que o levou a frear o seu proxecto propio e investir na compra de YouTube.
Logo veu Google Wave, unha idea innovadora para o traballo en equipo - ferramenta que, por certo, a min ségueme a parecer caralluda e uso con frecuencia - que non acadou o éxito nin o uso que agardaban, o que levou a Google a paralizar o proxecto esta mesma semana.
Que pasará con Google Buzz? Malia forzar aos usuarios a ter o novo servizo, incluíndoo no Gmail de serie, creo que chega nun momento tardío, no que xa existen outras ferramentas - léase, Twitter - cunha forte implantación, polo que pode que esteamos a vivir a crónica dunha morte anunciada.
Outro dos non-acertos de Google foi o modus operandi na venda do Nexus One. Pretenderon revolucionar o mercado vendendo o terminal directamente e liberado; o pouco nível de vendas obrigounos a replantexarse esta estratexia, obtando finalmente por botar o peche á tenda en liña creada para tal fin e chegando a acordos con operadoras para a súa venda (que non puxeron fin á súa produción, como se rumoreu por Internet froito dunha mala tradución do inglés).
Con estes datos, formúlome un par de preguntas: non nos interesa o que nos ofrece Google? Vai Google máis rápido que a sociedade?
Publicar un comentario